Aktualności

          • Informacja o posiłkach

          • Od 05 września 2019 r. – początek  wydawania herbaty i obiadów dla uczniów naszej szkoły.

             

            CENA:

            OBIADU – 4.50 dziennie,

            HERBATY – 3 zł. na miesiąc.

            · obiady w stołówce Publicznej Szkoły Podstawowej ul. Ks. Lorenza 8;

            · ciepła herbata - w świetlicy szkolnej dla uczniów I – IV ul. Dworcowa 15 

            oraz na stołówce dla klas V – VIII przebywających w budynku przy ul. Ks. Lorenza 8.

            Zainteresowani rodzice mogą dokonać wpłaty za obiady i herbatę przelewem na konto:

            Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubichowie

            Bank Spółdzielczy w Lubichowie

            nr 12 8341 0000 0000 0299 2000 0002

             

            oraz osobiście w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej przy ul. Ks. Lorenza 8.

             

            Termin płatności: do 15 - tego za dany miesiąc

             

            Szanowni Rodzice/prawni opiekunowie!

            Serdeczna prośba do Państwa o przekazywanie informacji dotyczących nieobecności uczniów w szkole związanych z chorobą, wyjazdem itp. (liczonych od 2 dnia nieobecności).  Informacje o nieobecności uczniów  można przekazać do sekretariatu szkoły przy ul. Ks. Lorenza 8. (osobiście, telefonicznie) co umożliwi odliczenie poszczególnych dni przy wpłacie w następnym miesiącu.

            Wszelkich informacji  można uzyskać w sekretariacie szkoły

            przy ul. Ks. Lorenza 8. Pod numerem telefonu: 58 56 00 619

             

            WRZESIEŃ 2019 r.

            Obiad (18 dni)

            1obiad – 4,50 zł.

            Dzieci – 81 zł.

            herbata 

            3 zł miesięcznie

        • Bezpieczne wakacje Dzieci i Młodzieży na terenie Gminy Lubichowo
          • Bezpieczne wakacje Dzieci i Młodzieży na terenie Gminy Lubichowo

          • W trosce o bezpieczeństwo Wójt Gminy Lubichowo Andrzej Toczek wraz z Dyrektorami Szkół informują, że w czasie wypoczynku letniego dzieci i młodzieży istnieje możliwość skorzystania z pomocy nauczycieli specjalistów – pedagogów i psychologa szkolnego w przypadku zaistnienia sytuacji, zdarzeń traumatycznych i innych wymagających natychmiastowego skorzystania z opieki psychologiczno-pedagogicznej.

            Nauczyciele specjaliści wraz z Dyrekcją będą dyżurowali pod następującymi numerami telefonów:

            - sekretariat PSP Lubichowo 58 5885 225

            Jednocześnie Dyrektorzy szkół i nauczyciele specjaliści zwracają się z prośbą o rozwagę i kontakt telefoniczny w przypadkach uzasadnionych i wymagających pilnej interwencji.

        • Sprawozdanie z przebiegu konkursu  na logo Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubichowie
          • Sprawozdanie z przebiegu konkursu na logo Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubichowie

          • Zadaniem konkursu było zaprojektowanie nowego znaku graficznego (logo) Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubichowie, w związku planowanym na wrzesień, nadaniem szkole imienia ks. kard. Stefana Wyszyńskiego.

            Czas trwania konkursu: marzec –maj 2019

            Osoby odpowiedzialne za przebieg konkursu: p. Sylwia Szydłowska i p. Brygida Piesik

            Osoby współpracujące: p. Joanna Gołąbek, p. Mirosława Kwaśniewska, p. Dariusz Ambroziak.

            W konkursie wzięło udział 18 uczestników. W kategorii klas IV-VI  - 10 osób, w kategorii kl. VII – VIII i III gimnazjum – 5 osób oraz 3 osoby powyżej 16 roku życia.

            Odbyły się trzy niezależne głosowania. Głos mogli oddać nauczyciele, rodzice  oraz Samorząd Uczniowski PSP w Lubichowie. Faworytem nauczycieli okazała się praca Julii Szydłowskiej, rodziców – praca Zofii Piesik, a uczniów Julii Murawskiej.

            Ostateczną decyzję podjęła komisja konkursowa, która postanowiła nie przyznawać pierwszego miejsca, a wyróżnić prace: 

            Julii Murawskiej  z kl. VI PSP w Zelgoszczy,

            Julii Szydłowskiej z kl. VI PSP w Lubichowie,

            Zofii Piesik - absolwentki PSP w Lubichowie,

            Karoliny Dubielli - absolwentki PSP w Lubichowie.

            Z wyróżnionych prac zostały wybrane niektóre elementy, które posłużyły do zaprojektowania logo oraz sztandaru PSP w Lubichowie. Ostateczną wersję logo opracował absolwent PSP w Lubichowie Paweł Piesik, przy współudziale nauczycielek p. Mirosławy Kwaśniewskiej i p. Brygidy Piesik.

            Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali pamiątkowe dyplomy i upominki.

            Organizatorzy konkursu dziękują wszystkim uczestnikom za wykonanie prac i gratulują ciekawych pomysłów.

            Opracowanie: Brygida Piesik

          • ŚWIETLICA SZKOLNA W II SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2018/2019

          • Głównymi zadaniami świetlicy realizowanymi w ciągu całego roku szkolnego było:

            • właściwa organizacja czasu przed i po lekcjach, czyli w czasie wolnym zajęć dydaktycznych,
            • rozwijanie zainteresowań oraz pogłębianie zdolności uczniów,
            • wdrażanie do samodzielnej pracy umysłowej,
            • udzielanie pomocy uczniom mającym trudności w nauce,
            • organizacja właściwego wypoczynku i kulturalnej rozrywki,
            • współpraca i współdziałanie z domem, środowiskiem lokalnym,
            • opieka nad dożywianiem.

            Świetlica przygotowywała dzieci do wartościowego spędzania czasu wolnego, wyrobienia nawyku kulturalnej rozrywki, sportu i zabawy, właściwej zdrowej rywalizacji oraz bezpiecznego przebywania z rówieśnikami. Bogatym źródłem tematów i problemów, które były jak najszerzej wykorzystywane przez nauczycieli, było bieżące życie, a metodą realizacji procesu wychowawczego głównie praca w zespole. Różne sytuacje wychowawcze, tworzone celowo, dawały określone możliwości rozwijania różnych form własnej aktywności dzieci. Wszystkie te czynności uaktywniały dzieci, ucząc życia w zespole, kształtowania samodzielności myślenia i działania, umiejętności organizowania pracy oraz odpowiedzialności za wykonanie powierzonego zadania. Świetlica  w drugim  semestrze roku szkolnego 2018/2019 funkcjonowała  w godzinach od 7.00 do 16.00, wynikało to z jednozmianowej nauki uczniów w naszej szkole. W drugim półroczu świetlica objęła działalnością opiekuńczo-wychowawczą 247 uczniów z klas I-VIII. Ze świetlicy korzystały głównie dzieci dojeżdżające z miejscowości naszej gminy tj. 223 uczniów oraz 24 uczniów którzy przebywali w świetlicy na prośbę rodziców  ze względu na czas ich pracy. Do świetlicy uczęszczali uczniowie:

            • dojeżdżający, oczekujący na rozpoczęcie lekcji lub powrót do domu,
            • zapisani do świetlicy ze względu na czas pracy rodziców,
            • nie uczęszczający na lekcje religii,
            • oczekujący na zajęcia dodatkowe,
            • dzieci uczęszczające sporadycznie,
            • uczniowie w czasie nieobecności nauczyciela; doraźnych zastępstw.

            Zajęcia świetlicowe miały charakter zarówno indywidualny, jak i grupowy, odbywały się zgodnie z dziennym rozkładem zajęć. Tematyka zajęć opracowana była w rozbiciu na poszczególne miesiące roku szkolnego uwzględniając porę roku, dni uroczyste i świąteczne. Świetlica spełniając swą funkcję opiekuńczą starała się rozwijać umiejętności i uzdolnienia dzieci, wyzwalać ekspresję twórczą i kształtować sprawność ruchową. Staraliśmy się, aby nasze zajęcia uczyły dzieci współdziałania w grupie i kształtowały umiejętność komunikowania się. Dzieciom przebywającym w świetlicy proponowano uczestnictwo w różnorodnych formach zajęć. Były to zajęcia:

            • Zajęcia plastyczno-techniczne: rysowanie kredkami, ołówkiem, malowanie farbami, wycinanki, wydzieranki, wyklejanki itp.
            • Zajęcia dydaktyczne podnoszące i usprawniające możliwości intelektualne: zabawy słowne, krzyżówki, rebusy, zgadywanki, wykreślanki słowne, zabawy matematyczne.
            • Zajęcia sportowe i rekreacyjno-ruchowe: gry zespołowe, zabawy ruchowe w grupie na świeżym powietrzu, spacery.
            • Zajęcia stolikowe: gry planszowe, układanki, karty, puzzle, klocki.
            • Zajęcia  literackie: wspólne czytanie, opowiadanie treści, plastyczne przedstawianie utworów literackich.
            • Zajęcia integrujące grupę.
            • Realizowanie edukacji prozdrowotnej, proekologicznej, profilaktycznej.
            • Zajęcia audiowizualne: oglądanie bajek, filmów  i programów edukacyjnych.
            • Wdrażanie do samodzielnej i systematycznej nauki, udzielanie pomocy uczniom z trudnościami w nauce.

            W drugim semestrze opiekę nad dziećmi w świetlicy  sprawowało 10 nauczycieli pracujących w systemie zmianowym. W godzinach popołudniowych w dwóch salach  świetlicy prowadzono zajęcia dydaktyczne z uczniami, dzieci mogły korzystać z pomocy dydaktycznych, gier planszowych, oglądać filmy i programy edukacyjne,  bawić się  oraz zjeść posiłek. Podejmowane przez wychowawców świetlicy działania ukierunkowane zostały na rozwój zainteresowań wychowanków i zaspokajanie potrzeb opiekuńczo-wychowawczych. W ramach działalności dydaktycznej świetlica umożliwiała uczniom odrabianie zadań domowych i pomoc uczniom słabszym w nauce. Wychowankowie świetlicy wykonywali kartki okolicznościowe, wykonywali dekoracje dostosowane do pory roku i świąt, jak również poznawali tradycje  i obrzędy narodowe. Uczniowie rozwijali logiczne myślenie poprzez uczestnictwo w grach logiczno-strategicznych. Rozwijali logikę myślenia wykonując różne prace techniczne. Zajęcia czytelnicze były wspaniałą okazją do rozwijania kompetencji czytelniczych, zdobywania wiedzy oraz przekazywania wartości i norm społecznych. Kreatywność uczniów dostrzec można było poprzez ekspozycję prac na gazetkach ściennych, dekoracjach, pozwalając tym samym zaistnieć uczniom biorącym czynny udział w zajęciach plastyczno-technicznych. Dekoracje były na bieżąco   zmieniane w zależności od pory roku i zbliżającego się święta. Zajęcia sportowe dawały uczniom możliwość aktywnego spędzania czasu wolnego po zajęciach szkolnych, rozbudzały zainteresowanie różnymi formami aktywności fizycznej, pozwalały odpocząć i zregenerować siły.

            Uczniowie naszej szkoły korzystali z obiadów, herbaty, mleka  i kefirów, jogurtów oraz owoców i warzyw.

            Na dzień 7 czerwca  2019r. z obiadów korzystało 214 uczniów.

            Liczba obiadów wydawanych codziennie w  stołówce Gimnazjum Publicznego dla naszych uczniów  kształtowała się następująco:

            1.   103 obiady refundował GOPS w Lubichowie;                                 

            2.   5 obiadów opłacano  przez Radę Rodziców PSP w  Lubichowie;

            3.   1O6 obiady, to posiłki płatne naszych uczniów.

            Cena obiadu od września dla dzieci wynosiła 4 zł. na dzień. Uczniowie klas I – III, klasy V a, V b oraz klasy VIII korzystali w naszej świetlicy z herbaty. Pozostali uczniowie mieli zapewnioną herbatę w stołówce budynku PG. Łącznie ilość dzieci korzystających z herbaty w czerwcu bardzo spadła i wynosiła 84 uczniów. Cena  herbaty od długiego czasu się nie zmieniła  dla dziecka  wynosiła 3 zł. na miesiąc. Dzieci z klas I-V w ciągu roku szkolnego miały możliwość korzystania z owoców i warzyw w ramach programu „Szkoła z witaminą”. W drugim semestrze korzystało z tego programu 333 uczniów.  326 uczniów klas I – V korzystało również z mleka, kefirów, jogurtów w ramach programu „Szklanka mleka”.                                                                                          

            ZAJĘCIA DODATKOWE                    

            W ramach zajęć pozalekcyjnych dla uczniów naszej szkoły  odbywały się zajęcia świetlicy socjoterapeutycznej. Zajęcia te miały charakter ustrukturalizowanych spotkań grupowych, na które składały się odpowiednio dobrane gry, zabawy i ćwiczenia. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych polegało  na organizowaniu takich sytuacji społecznych, które dostarczały dzieciom doświadczeń wokół których mogły przebudować obraz samego siebie, które pozwalały na odreagowanie napięć emocjonalnych i aktywne uczenie się nowych zachowań  i umiejętności interpersonalnych. Uczono dzielenia się swoimi przeżyciami w atmosferze bezpieczeństwa, akceptacji i zrozumienia oraz  wyrażania  uczuć,  przeżywania emocji pozytywnych. Stwarzano sytuacje, w których dzieci mogły lepiej poznać siebie, odkryć i doceniać swoje zasoby – dobre cechy charakteru, umiejętności, zdolności, a następnie wykorzystywać je w różnorodnych sytuacjach życiowych. W czasie zajęć stwarzano także okazje do wypróbowania i wyćwiczenia nowych sposobów zachowania oraz nowych umiejętności, szczególnie interpersonalnych takich jak: radzenia sobie z emocjami, asertywności, rozwiązywania problemów i konfliktów, podejmowania decyzji, szukania wsparcia i pomocy. W ramach spotkań socjoterapeutycznych zorganizowano zajęcia komputerowe, które nie tylko dostarczały zabawy, ale również uczyły. Pozostałe spotkania odbywały się; w każdą środę dla  dzieci z Lubichowa oraz uczniów dojeżdżających.

            W czasie zajęć dzieci brały udział w pogadankach, zabawach integracyjnych, grach oraz miały możliwość skorzystania  z posiłku.

                                                                                    Bożena Bławat       

        • MOJE PIERWSZE PRAWO JAZDY
          • MOJE PIERWSZE PRAWO JAZDY

          • W  maju  uczniowie klas czwartych  przystąpili  do zaliczeń podsumowujących zdobywanie karty rowerowej.   W pierwszym etapie czwartoklasiści zaliczali  wiadomości teoretyczne - ogólne przepisy ruchu drogowego, skrzyżowania, znaki drogowe, zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, budowę roweru.

             Drugi etap to  jazda na rowerze, która obejmowała:
            - ruszanie i zatrzymanie
            - slalom 
            - sygnalizowanie zamiaru skrętu
            - "ósemkę"
            - skręt w lewo z ulicy dwu -  i jednokierunkowej


            Uczniowie klas czwartych zdobyli już swoje pierwsze w życiu PRAWO JAZDY.

                                                                                                                                              GRATULUJĘ

                                                                                                                                            Sebastian Jach

          • Harmonogram zakończenia roku szkolnego 2018/2019 19.06.2019 r. (środa)

          • 815 – Msza Święta,

            930 – uroczysty apel przed budynkiem szkoły (ul. Dworcowa 15), w razie niepogody Hala sportowa przy PG Lubichowo (wejście od strony szkoły podstawowej),

            1030 – spotkania w klasach,

            1130 – odwozy

            dyżur przy odwozach pełni p. B. Bławat oraz nauczyciele bez wychowawstw.

          • Sprawozdanie z przebiegu działań w ramach programu „Szkoła z witaminą”, realizowanego w roku szkolnym 2018/2019.

          • W roku szkolnym 2018/ 2019, już kolejny raz Publiczna Szkoła Podstawowa w Lubichowie, brała udział w programie „ Szkoła z witaminą”. Jest to program z ramienia Unii Europejskiej, który został powołany do życia jako inicjatywa mająca na celu odwrócenie niekorzystnych tendencji dotyczących zwyczajów żywieniowych uczniów, a szczególności niewystarczającego spożywania warzyw i owoców. Nowy unijny program kładzie większy niż dotychczas nacisk na działania edukacyjne, w tym na przybliżanie dzieciom tematyki związanej z rolnictwem. W ramach programu,, Szkoła z witaminą” uczniowie podjęli działania kształtujące zdrowe nawyki żywieniowe, wzbogacające ich wiedzę o pochodzeniu produktów rolnych oraz o przeciwdziałaniu marnotrawieniu żywności. W II semestrze działania kształtowały nawyki żywieniowe uczniów oraz podnosiły wiedzę o pochodzeniu produktów rolnych.

            Wszyscy uczniowie z klas I –III (za zgodą rodziców) uczestniczyli w powyższej akcji. Otrzymywane porcje były nieodpłatne. Dzieciom włączonym do programu udostępniało się;

            ·świeże owoce ( jabłka, gruszki, truskawki, owoce egzotyczne, sałatki owocowe)

            ·świeże warzywa ( marchew, paprykę słodką, rzodkiewki)

            ·soki owocowe, warzywne, owocowo –warzywne, mleko i jogurty.
            Dzięki programowi dieta naszych dzieci została wzbogacona o dodatkową porcję witamin i składników mineralnych potrzebnych do prawidłowego rozwoju. Poszerzył się także stan ich wiedzy o zdrowym odżywianiu.

            Nauczyciele z klas I –III, prowadzili również  zajęcia na temat zasad zdrowego odżywiania się. Do współpracy włączono także rodziców.                           

            W ramach realizacji programu:

            - We   wszystkich  klasach, odbywały  się  degustacje  przyniesionych owoców i warzyw .

            - Odbyły się prowadzone przez nauczycieli pogadanki na temat wpływu częstego  spożywania  warzyw i  owoców na  zdrowie człowieka. , które poruszały tematykę zdrowego odżywiania i konieczności spożywania śniadania. Uczniowie przynosili przetwory, smakowali je, rozmawiali o wpływie ruchu na zdrowie człowieka. Dowiadywali się, że jedzenia  nie należy marnować, można  podzielić  się  z  kolegą  lub koleżanką,  która akurat nie zabrała II śniadania do szkoły.

             - W klasach znajdowały się gazetki,, Witaminowe ABC w warzywach i owocach” informująca uczniów o zdrowym odżywianiu, roli witamin, znaczeniu piramidy żywieniowej.

             - Zorganizowano Festyn Rodzinny, na którym wspólnie z rodzicami przygotowano owocowo- warzywny poczęstunek, nie zapominając także  o istotnej roli aktywności fizycznej.

            - Zorganizowano zajęcia edukacyjne o tematyce:

            Klasy I a, I b, I c.

            Temat: Dbam o zdrowie.

            Temat: Śmietnik w mojej głowie. Sport to zdrowie.

            Klasy II a, II b, II c.

            Temat: Chipsy i czekolada to ciężka dla brzuch sprawa.

            Temat: Zdrowo się odżywiam.

            Klasy III a, III b.

            Temat: Zakładamy ogródek.

            Temat: Jemy warzywa i owoce.


            - Uczniowie klas samodzielnie przygotowali składniki i wykonali kanapki ,,Kolorowe  kanapki”, które  wspólnie  skonsumowali  podczas zajęć. Omówione zostały zasady higieny obowiązujących w czasie przygotowywania posiłków z surowych warzyw: mycie warzyw przed skrobaniem. Omówiono zasady zdrowego odżywiania, jakie mają wartości odżywcze. „Wesołe kanapki” wykonali z uwzględnieniem zasad higieny i estetyki. Zajęcia sprawiły dzieciom dużo radości, zintegrowały grupy. „Wesołe kanapki” wyglądały apetycznie i tak też smakowały. Zobaczcie sami w naszej galerii zdjęć.

             

            - Uczniowie kl. II i III podczas zajęć plastycznych wykonywali piramidę żywienia, klasy I rysunki ,,Zdrowe produkty jemy”. Wklejali  poszczególne  produkty  w  odpowiednim   miejscu piramidy i rozmawiali o ich  roli  w zdrowym odżywianiu.

            -Uczniowie  klas  brali  udział  w zabawach  edukacyjnych: rozpoznawali kształty warzyw  i  owoców poprzez dotyk i nazywanie ich. Rozwiązywali   zagadki  o owocach  i  warzywach , oraz    samodzielnie  wymyślali   zagadki, zadając   je  swoim   koleżankom  i  kolegom.  Na  zajęciach  plastycznych rysowano, wyklejano owoce i warzywa.

             

            - Zorganizowano ,,Tydzień owocowo – kanapkowy -warzywny”,                 w którym proszono o ograniczenie słodyczy 25.03.- 29.03.2019 r.

             

            - Zorganizowano  ,,Dzień bez coca - coli i chipsów. Dbamy o nasze zdrowie, wychowawcy uczulali aby ograniczyć picie gazowanych napojów, nie jeść chipsów.

             

            - Uczniowie zakładali ogródki szkolne na parapecie w klasach: hodowali pietruszkę, cebulę, rzeżuchę, fasolę, rzodkiewkę. W powstałych ogródkach w  salach, uczniowie  mogli  poznać  wygląd  nasion  i  sadzonek. Sadzili, pielęgnowali  i  obserwowali   kiełkujące  rośliny. Wyhodowane   rośliny wzbogaciły II śniadanie uczniów.    

            Efekty uczestnictwa w programie:

            uczniowie :

            -chętnie spożywają owoce i warzywa oraz piją soki naturalne,

            -wiedzą jak ważne są witaminy dla ich rozwoju, oraz w jakich owocach i warzywach je znaleźć,

            -wiedzą, jakie produkty szkodzą ich zdrowiu, oraz których produktów powinno być jak najmniej w ich diecie,

            -potrafią samodzielnie przygotować kanapki oraz zrobić prostą sałatkę owocową -warzywną,

            -owoce i warzywa spożywane były w grupie, wśród rówieśników, co sprzyjało utrwalaniu się pozytywnych  nawyków   żywieniowych i przełamywaniu niechęci przed jedzeniem określonych produktów.

             

            Wnioski do dalszej pracy:

            ● Zacieśnić współpracę z higienistką szkolną.

            ● Dalej utrwalać i poszerzać wiedzę na temat owoców, warzyw, produktów rolnych, ich pochodzenia oraz zastosowania, ich wpływu na zdrowie.


            ● Organizować  pogadanki  w szkole  na  temat  ,,Przeciwdziałanie marnotrawieniu żywności”, ponieważ w dalszym ciągu sporo uczniów wyrzuca otrzymywane produkty do kosza.

                                                                                     Koordynator programu:

                                                                                     Jolanta Michna

    • Aktualności

      • Piątki z książką
      • DZIEŃ BEZPIECZNEGO KOMPUTERA 2025
      • Dzień Edukacji Narodowej w naszej szkole.
      • Witamy Pierwszoklasistów
      • Dzień Edukacji Narodowej
      • WOJEWÓDZKI KONKURS Z JĘZYKA POLSKIEGO
      • IV edycja programu „Edukacja z Wojskiem”
      • Jesienny spacer klas 5a, 5b i 5c
      • Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania
      • Bierzemy udział w kampanii "Dzieciństwo bez przemocy"
      • Rozpoczynamy współpracę z Fundacją DKMS
      • Teatr Profilaktyczny w naszych oddziałach zerowych
      • Wycieczka do kina klas IVA i IVB
      • "Czytam, bo mogę - mogę, bo czytam"
      • Wielki Maraton Czytelniczy
      • Dzień Jabłka w klasach 1–3
      • Dyskoteka z okazji Dnia Chłopaka
      • Dzień Chłopaka w naszej zerówce
      • Próbna ewakuacja
      • MISTRZOSTWA REJONU W SZTAFETOWYCH BIEGACH PRZEŁAJOWYCH
      • Pokaz historyczny „NIEPODLEGŁA”
      • Warsztaty Terapii Zajęciowej w Skórczu
      • Wielki Maraton Czytelniczy
      • Koło polonistyczne
      • Konkurs - „Czytelniczy pamiętnik”
      • Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka
      • Sprzątanie świata
      • MISTRZOSTWA SZKOŁY W BIEGACH PRZEŁAJOWYCH
      • Międzynarodowy Dzień Kropki w oddziale przedszkolnym
      • ,,Narodowe Czytanie"
      • Szkoły Pełne Talentów
      • Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2025/2026
      • Listy uczniów klas 1 z podziałem na klasy
      • Odziały przedszkolne
      • Ubezpieczenie
      • Edukacja zdrowotna
      • Lista uczniów przyjętych do klas pierwszych 2025/2026
      • Dowozy i odzowy w dniu 01.09.2025 r.
      • Rozpoczęcie roku szkolnego 2025/2026
      • WYCHOWAWCY 2025/2026
      • Wydawanie obiadów w roku szkolnym 2025/2026
      • ***
      • Udanych wakacji 😃🌞
      • Zakończenie roku 2024/2025
      • Podziękowanie
      • Podziękowanie
      • Międzynarodowa Akcja Czytanie na polanie.
      • Piknik kl. I A
      • Zakończenie roku klas ósmych.
      • Zakończenie roku szkolnego